Leiderschap in klantgerichtheid 22 & 23 november 2023

Wij nodigen je graag uit om deel te nemen aan de nieuwe 2-daagse leergang ‘Leiderschap in Klantgerichtheid’.

Klantbeleving is dé onderscheidende factor waarom ouders voor jullie of voor je concurrentie kiezen. En tegelijkertijd is het de lastigste van alle competenties. Waarom? Omdat Klantbeleving relatief nieuw is, omdat het veel bedrijfsonderdelen raakt. En omdat het vaak nog niet goed georganiseerd is.

Wil jij – lid van het bdKO – meer weten over hoe jij het verschil kunt maken? Wil jij een spade dieper duiken in de theorie van klantbeleving, met je laten inspireren door ’s werelds grootste CX-leider (CX = klantbeleving), een inspirerende organisatie bezoeken, diepteconversaties met je collega’s aangaan, je eigen plan maken én presenteren aan elkaar? Om jezelf gereed te maken voor een meer klantgerichte leider met méér impact op jouw organisatie en op jouw klanten?

Neem dan deel aan deze unieke 2-daagse leiderschaps leergang op 22 en 23 november in Kasteel Kerckebosch in Zeist.

Heb je vooraf nog vragen, neem gerust contact op met Nils Schmeling op 06-20412172 of mail naar nils.schmeling@necxt.com.

Met hartelijke groet,

Nils Schmeling & Thomas van Pelt

 

PROGRAMMA

22 november 09:30 – 21:00

  • Welkom & Onboarding
  • Ontwikkelingen in klantbeleving
  • Kennis & inzichten
  • De 5 CX elementen die elke organisatie moet hebben
  • CX Zelfscan
  • Hoe organiseer je de onderscheidende klantbeleving
  • CX transformatie en weerstand
  • Inspiratiegesprek incl. Vraag&Antwoord sessie met CX leider Gerard van Grinsven (van Ritz Carlton, USA) (online verbinding)
  • Begin van jouw leiderschapsplan
  • Reflectie

23 november 8:30 – 15:00

  • Wake up call
  • Bezoek aan het Alexander Monro Borstkanker ziekenhuis & directeur Marjolein de Jong (20 minuten rijden naar locatie)
  • Jouw leiderschaps CX plan vormgeven
  • Presenteren en feedback ontvangen in Troika vorm
  • Afsluiting

Gedurende de leergang krijg  je versnaperingen, drankjes, lunches en één drie-gangen menu in het kasteel aangeboden (in de prijs inbegrepen).

De overnachting in het kasteel is ook inbegrepen in de prijs.

WERKVORMEN

Interactief, liberating structures, reflectie, inspiratie en bedrijfsbezoek

LOCATIE

Kasteel Kerckebosch, Arnhemse Bovenweg 31, 3708 AA Zeist

Eigen parkeerterrein.

Naar het Alexander Monro- ziekenhuis zullen wij op de ochtend van dag 2 met een aantal van ons eigen vervoer heen- en terug rijden. (ca 20 minuten).

EXPERTS

  • Deze leergang wordt gegeven door Nils Schmeling & Thomas van Pelt van adviesbureau NECXT.
  • Gerard van Grinsven – is oprichter van de serviceformule van de Ritz Carlton hotelgroep en oprichter van het beroemde Henry Ford West Bloomfield Centre for Wellbeing in Detroit, vanuit de servicegedachte.
  • Marjolein de Jong is directeur van het Alexander Monro borstkanker ziekenhuis in Bilthoven. Een ziekenhuis ingericht volgens de principes van klantbeleving.

KOSTEN

Deze leergang kost EUR 1250,- excl. btw per deelnemer.

De complete leergang, trainingsmateriaal, lunches, versnaperingen en één overnachting zijn in deze prijs inbegrepen.

AANMELDEN

Stuur een mail naar bureau@bdKO.nl of bel: 079 363 81 02 o.v.v. ‘Leiderschap in Klantgerichtheid’.

 

Annuleren kan uitsluitend schriftelijk tot uiterlijk 22 oktober 2023. Kosteloos annuleren ná 22 oktober 2023 is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.