Deze maand in management kinderopvang:
tevreden over bevlogenheidsonderzoek
Henk Ardesch, partner Organisatie & Bevlogenheid bij Tevreden.nl: ‘Het werkplezier dat de bevlogen medewerker ervaart, is een geluksgevoel. Tegelijkertijd presteer je beter en dat is voor de organisatie erg prettig. Met bevlogen mensen onderscheid je je, excelleer je en heb je tevreden klanten.’ De verantwoordelijkheid voor het stimuleren van die bevlogenheid ligt bij beide partijen, benadrukt hij. ‘Het is belangrijk een goede werkgever te zijn, maar als medewerker moet je beseffen dat je zelf eigenaar bent van je bevlogenheid en geluk. Misschien zit je wel op de verkeerde plek; je hebt keuzes.’ Lees meer >>
Om meer te weten, lees ons artikel! Natuurlijk vind je ook meer informatie op: kinderopvang.tevreden.nl/bevlogenheid. Wij gaan nog liever met je in gesprek tijdens de inspiratiesessie op 3 maart aanstaande of komen bij je langs om te bespreken hoe we bevlogenheidsonderzoek binnen jou organisatie uit kunnen zetten!
Liever de focus op uw klanttevredenheid? Dan zien we u graag op één van onze regionale workshops.
Hier bespreken we de volgende thema’s:
- Hoe zichtbaar bent u?
- Liefde op het eerste klantcontact
- De moderne “mond tot mond” reclame : je NPS
- Customer journey mapping (zie foto impressie van eerdere workshop)
Kijk voor meer informatie en de data bij u in de buurt op: kinderopvang.tevreden.nl/NPS