Wil je ook voorop lopen in klantgerichtheid om je onderscheidend vermogen te vergroten?

Meld je dan aan voor de twee-daagse Inspiratiereis en CX Masterclass in de omgeving van Enschede.

Wat mag je verwachten:

    • Masterclass Customer Experience –gericht op leiderschap, medewerkers en klantbeleving

    • Bezoeken van bedrijven die voorop lopen in Customer Experience

    • Inzichten doorvertalennaar eigen praktijk en gedrag

    • Inspiratie

N3Wstrategy

De twee-daagse inspiratiereis wordt verzorgd door N3W Strategy. N3Wstrategy helpt bedrijven continu te groeien. Van product- en aandeelhoudersgerichte organisaties naar een klantgedreven en mensgerichte organisaties. Waarbij excellente leiders en bevlogen medewerkers zorgen voor enthousiaste klanten.

Voorlopig programma

dag 1 3 oktober 2019

8:30-10:00 welkom en introductie CX

10:30-12:30 bedrijfsbezoek 1

12:30-13:30 lunch

14:00-15:30 bedrijfsbezoek 2

16:00-17:30 bedrijfsbezoek 3

18:00-20:30 wrap-up en diner

dag 2 4 oktober 2019

8:30-12:30 CX Masterclass II:

  • wrap-up inzichten
  • vertaling inzichten naar praktijk en gedrag

13:00-14:00 lunch & afsluiting

Mogelijke bedrijfsbezoeken:

  • Jumbo
  • Rabo/SNS
  • Wilmink muziekcentrum (theater)
  • Carglass
  • Apple center (xando)
  • Kennispark Twente
  • Starbucks Coffee
  • eMagiz
  • Indes

Kosten

950,-per persoon (excl. BTW)

inbegrepen:

  • Deelname benchmark reis
  • Bedrijfsbezoeken
  • Customer Experience Masterclass & Praktijkvertaling
  • Hotelovernachting
  • Lunches & Diner
  • Begeleiding 2 ervaren begeleiders (Nils Schmeling & Jochem van Beek)

Aanmelden

Je kan je per mail of telefonisch bij het bureau van de bdKO bureau@bdKO.nl of tel. 079 363 81 02 o.v.v. benchmark-reis