Wil je ook voorop lopen in klantgerichtheid om je onderscheidend vermogen te vergroten?
Meld je dan aan voor de twee-daagse Inspiratiereis en CX Masterclass in de omgeving van Enschede.
Wat mag je verwachten:
-
-
Masterclass Customer Experience –gericht op leiderschap, medewerkers en klantbeleving –
-
Bezoeken van bedrijven die voorop lopen in Customer Experience
-
Inzichten doorvertalennaar eigen praktijk en gedrag
-
Inspiratie
-
N3Wstrategy
De twee-daagse inspiratiereis wordt verzorgd door N3W Strategy. N3Wstrategy helpt bedrijven continu te groeien. Van product- en aandeelhoudersgerichte organisaties naar een klantgedreven en mensgerichte organisaties. Waarbij excellente leiders en bevlogen medewerkers zorgen voor enthousiaste klanten.
Voorlopig programma
dag 1 3 oktober 2019
8:30-10:00 welkom en introductie CX
10:30-12:30 bedrijfsbezoek 1
12:30-13:30 lunch
14:00-15:30 bedrijfsbezoek 2
16:00-17:30 bedrijfsbezoek 3
18:00-20:30 wrap-up en diner
dag 2 4 oktober 2019
8:30-12:30 CX Masterclass II:
- wrap-up inzichten
- vertaling inzichten naar praktijk en gedrag
13:00-14:00 lunch & afsluiting
Mogelijke bedrijfsbezoeken:
- Jumbo
- Rabo/SNS
- Wilmink muziekcentrum (theater)
- Carglass
- Apple center (xando)
- Kennispark Twente
- Starbucks Coffee
- eMagiz
- Indes
Kosten
€ 950,-per persoon (excl. BTW)
inbegrepen:
- Deelname benchmark reis
- Bedrijfsbezoeken
- Customer Experience Masterclass & Praktijkvertaling
- Hotelovernachting
- Lunches & Diner
- Begeleiding 2 ervaren begeleiders (Nils Schmeling & Jochem van Beek)
Aanmelden
Je kan je per mail of telefonisch bij het bureau van de bdKO bureau@bdKO.nl of tel. 079 363 81 02 o.v.v. benchmark-reis